آرزوی من!

سلام من ساینا هستم امیدوارم از این وب خوشتون بیاد

آرزوی من!

سلام من ساینا هستم امیدوارم از این وب خوشتون بیاد

sms

 

اگه یکی هر روز بهت sms زد بدون دلش برات تنگ میشه
اگه دو تا زد بدون
 
دوست داره
اگه سه تا زد بدون عاشقته
اگه چهار تا زد بدون می‌خوادت
ولی اگه
 پنج تا زد بدون کرم داره!  

اسم خودتون را با حروف انگلیسی بنویسید        بهاربیست       www.bahar20.sub.ir 

اولین چیزی که بهش دل بستم تو بودی. بی تو آروم و قرار نداشتم. گریه می‌کردم و تو رو می‌خواستم. می‌دونستم تو نباشی نمی‌خوابم.
دوست دارم پستونک

    تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

تنهاترینِ شبهای من صدای توست. تنها تو هستی که در نیمه شب، صورتم رو نوازش می‌کنی. تنها دلیل شب بیداری من تو هستی. شبها با تو هستم ای پشه

خدمات وبلاگ نویسان جوان              www.zibasazi.bahar-20.com

  • لطیفه های خانوادگی

    زن و شوهری داشتن با هم دعوا میکردند، شوهر میگه: من فقط به خاطر اینکه بابات پولدار بود باهات ازدواج کردم.
    زنه میگه: باز تو یه دلیلی داشتی، من بدبخت چی؟
     

  • لطیفه های کودکانه

    معلم: کی می دونه چرا هواپیما، پروانه داره؟
    بهرام: آقا اجازه، برای اینکه خلبان عرق نکنه!
    معلم: از کجا فهمیدی؟
    بهرام: آقا اجازه، یه دفعه که ما داشتیم فیلم تماشا میکردیم، دیدیم که وقتی پروانه هواپیما از کار افتاد، خلبانه خیس عرق شد!!!

  • لطیفه های پزشکی

    اولی: دکتر بهم گفته موقع کار کردن سیگار نکشم.
    دومی: خوب شد، پس حالا دیگه سیگار نمی کشی.
    اولی: نه حالا دیگه کار نمیکنم

  • نکته های با مزه وحکمت آموز

    اولی: از ماشینت راضی هستی؟
    دومی: مکانیکم خیلی راضیه

  • لطیفه های سیاسی

    پسره می ره خواستگاری، پدر دختر سوال می کنه شغلت چیه؟ پسره جواب می ده: بیکار، اما تو خوشه سوم ام دهک اول!

  • لطیفه های سیاسی

    هموطن گرامی! شما جزو خوشه بندی قرار نمی گیرید. خوشه شما را بز خورده!

    خدمات وبلاگ نویسان جوان              www.zibasazi.bahar-20.com
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد