آرزوی من!

سلام من ساینا هستم امیدوارم از این وب خوشتون بیاد

آرزوی من!

سلام من ساینا هستم امیدوارم از این وب خوشتون بیاد

عید نوروز

سلام دوستان ببخشید که وب همین جوری مونده اخه این وبلاگ مدتی بود به خاطر تغییر قالب  

به هم خورد البته منظورم مطلب هاشه و در ضمن قهری بود با شما که هیچ کدومتون نظر نمیدید به منی که تازه وبلاگ درست کردم  .  تو رو خدا نظر بدید وگرنه دعا میکنم همتون دچار کچلی بشید  

  

راستی عیدتون مبارک  


امسال سال ببر است و ببر نمی‌تواند آرام بنشیند. و ببر هم مانند گاو جزو حیوانات حلقهء قدرت سال‌های چینی است (سال‌های قدرت: موش، گاو، ببر، اژدها، مار و میمون). هر چقدر سال گاو خاکی که گذشت محتاط و واقع‌بین و حساب‌گر بود، این ببر فلزی، متهور و گستاخ و دراماتیک است. امسال، سال مهیج و پر جریاناتی خواهیم داشت. ببر فلز به هیچ عنوان تحملی مانند گاو  نداشته و بسیار تهاجمی‌تر عمل می‌کند. ببر فلز آمده است تا کار سخت را به انجام برساند. تنها زمانی که امکان دارد غیرممکن‌ها، ممکن شوند، در این سالِ هیجان‌انگیز است. مواردی که بایستی انجام می‌گرفتند، اما به دلیل بعضی موانع مسیرشان سد شده بود، انجام خواهند گرفت و یا حداقل پیشرفت چشمگیری خواهند داشت. نکته‌ای که باقی می‌ماند، زمان حملهء شما به مشکل‌ترین موردی است که با آن روبه‌رو هستید. امسال شما یکی از بهترین شانس‌های خود را برای عبور از سد مشکلات اساسی‌تان دارید.  

ادامه مطلب ...