آرزوی من!

سلام من ساینا هستم امیدوارم از این وب خوشتون بیاد

آرزوی من!

سلام من ساینا هستم امیدوارم از این وب خوشتون بیاد

اسm اس

www.bahar-20.com            قالب ، کد موزیک ، تصاویر زیباسازی وبلاگ ، فال      WWW.BAHAR-20.COM 

  • پیامک سرکاری

    اگر کردی مرا روزی فراموش / سرت را می کنم در دیگ آبگوشت!

  • پیامک سرکاری

    اگه زندگی سختی دارید ...
    اگه بیکار هستید ...
    اگه نیاز به سرمایه دارید ...
    نگران نباشید...

    ما براتون دعا می کنیم!
    1000 تومن میشه!

  • پیامک سرکاری

     یه کم کمتر برام بمیر. دیگه نمی دونم کجا خاکت کنم!

  • پیامک سرکاری

    مامانت خونه هست؟ مامانم کارش داره...

    (طرح خوشحال کردن دختران دم بخت)

  • پیامک سرکاری

    اگه یه روز دیدی همه اطرافت سفید شده، احساس خفگی می کنی، نمی تونی حرف بزنی و صدایی بشنوی، نگران نشو... تو زنده ای... فقط سرت تو توالت فرنگی گیر کرده

  • نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد